گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

جشن تولدت با تم مک کوئین

1393/3/2 20:14
نویسنده : مامان سارا
4,293 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست

جشن تو شروع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک

 عزیزم دوست دارم تولدت مبارک

 



سانیار عزیزم سلام

گلم، امسال جشن تولدت همون شب تولدت که مصادف با روز مرد بود برگزار شد. تم تولدت مک کوئین بود که خودت انتخاب کرده بودی آخه عاشق ماشینی عزیزم...

کارت دعوت:

 

عدد تولد:

 

ریسه تولد:

 

ریسه مک کوئین:

 

بادکنکا و استیکرا :

 

بشقاب غذا خوری:

 

پیش دستی:

 

دستمال سفره:

 

قاشق و چنگال و کارد:

 

چنگال کیک خوری:

 

نی:

 

لیوان:

 

دستمال کاغذی:

 

کارد کیک بری:

 

کیک تولد:

 

کلاه تولد:

 

از میز غذا و میوه فقط دو تا عکس میزارم بقیه غذاها و دسر و میوه ها به همین شکل تزئین شده بودند:

 

نوشیدنی:

 

شکلات:

 

سانیار خان:

 

اینم مهیار و سانیار با کادو من و بابا که از دیدنش خیلی ذوق کرد:

 

ایشالا جشن صد و بیست سالگیت گلم.

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامن امیرعلی
3 خرداد 93 8:35
تولد پسر گلمون مبارک باشه انشاا... تولد 120 سالگی دست مامان و بابا هم درد نکنه بابت تولد خوشگلی که گرفتن مرسي خاله ياسي عزيز
مامان گلی
3 خرداد 93 9:52
سلام سارا جون خوبی ؟ سانیار جون چطوره ؟ عزیزم تم تولد رو از کجا تهیه کردی ؟ من خیلی گشتم ولی پیدا نکردم مجبور شدم تم باب اسفنجی رو خودم درست کنم . ریسه و ظروف و کلاه و تزئینات و ... سلام عزيزم ممنون من يه مقدار از يكبار مصرف فروشياي صادقيه سازمان آب گرفتم يه مقدارم سفارش دادم ديانا تم .
مامان گل پسر
3 خرداد 93 9:54
وای چقدر دلم برات تنگ شده بود سانیارجونم.. الان چه حس خوبی دارم و خیلی خوشحالم که عکسای قشنگت رو دیدم.. خدا حفظت کنه گل پسر.. بازم تولدت مبارک عزیزم دست گل مامانت هم درد نکنه که اینهمه زحمت کشیده و جشنی به این قشنگی برات گرفته خيليي ممنون خاله جون مهربون مرسي
ندا ( مامان حلما)
3 خرداد 93 12:07
عزیزممممممممممممممم انشاءالله تولد 120 سالگی ات مبارک باشههههههههههههههههه پسر کوچولویه خوش تیپ و خوردنی خيلي ممنون خاله نداي عزيز
منصوره
3 خرداد 93 20:11
تولدت مبارك عزيزم. مرسي خاله منصوره عزيز.
زهره جون
4 خرداد 93 9:19
تولدت مبارک سانیار من .. انشاالله جشن دامادیت گل پسر سارا جون خداقوت چقدر زحمت کشیدی .. همه چیز عالی و زیبا .. سرسره هم مبارک سانیار خان باشه .. راستی کیکشم خیلی خوشکل شده خيلي ممنون خاله زهره عزيز قربونت عزيزم نظر لطفته مرسي خاله جون
منا (مامان کورش )
5 خرداد 93 17:33
سانیار جونم تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت عزیزم دست گل مامان بابات درد نکن بابت کادو زیباشون مرسي خاله جون . ممنون
مامان نیلوفر
12 خرداد 93 0:58
تولدت مبارک عزیزم. چه تولد خوشگلی. دست مامانت درد نکنه! حسابی خوشتیپ کردی شازده. ان شاءالله دومادیت! خيلي ممنون خاله جون نظر لطفتونه مرسي
سوگل
15 خرداد 93 20:28
ای جونم تولدت مبارک خيلي ممنون خاله سوگل عزيز
nasim
15 خرداد 93 20:49
سلام سارا جون تولدت مبارک عزیزم سانیار خوشتیپ من ایشا الله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه عزیز دلم سلام عزيزم خيليي ممنون خاله نسيم مهربون
مامان منا
29 خرداد 93 17:14
سلام عزیزم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه دیر میای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
مامان افسانه بابا پژمان
2 تیر 93 11:03
سلام تولد پسر گلمون مبارک راستش من وقتی باردار بودم اتفاقی با وبلاگ سانیار جون اشنا شدم و کل بارداریم همیشه به ولاگش سر میزدم و الان باعث شد که یه وبلاگ برای پسرم درست کنم .من همیشه از بین وبلاگی ها عاشق وبلاگ سانیار جوم شدم خوشحال میشم افتخار دوستیتونا داشته باشم.
مامان نورا(نعیمه)
4 تیر 93 17:26
تولدت مبارک باشه گلم
منصوره
5 تیر 93 10:46
کجایی خاله؟بهتر شدین بعد از سفر؟
سارا مامان سپهر
24 تیر 93 3:56
تولد گل پسر مبارک باشه. انشالا همیشه شاد و سلامت باشیدو موفقیتهای روز افزون سانیار جونو جشن بگیرید
مامان گل پسر
24 تیر 93 15:04
26 ماهگیت مبارک سانیار عزیزم.. کجایی خاله جون؟ خوبی؟! مامان جون خوبه؟!
مينا مامي سام
29 تیر 93 17:36
تولدت مباارك عزيزم. سارا جون كم پيدايي؟؟ دلمون برات تنگ شده دختر. يه سر بهمون بزن
عمه جونی
24 مرداد 93 13:11
2 سالگیت مبارک هزار ماشالله چقدر ناز شدی پسمل ممنون عمه جونی لطف دارید