گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

تولدت مبارک

1394/2/26 13:50
نویسنده : مامان سارا
3,650 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه سال گذشت... با تمام خاطرات زیبا از ثانیه ثانیه هایش... و خدا را هزار مرتبه شکر که تمام روزگار خانواده کوچک ما پر است از لحظه های بی نهایت عاشقی... بی هیچ ابر تیره ای، بی هیچ قلب نا آرامی،بی هیچ قطره اشکی ... و این دلیل خوشبختی هر روزه ماست:

عشق... و دیگر هیچ....

و 24 اردیبهشت 91 ... آغاز پیدایش همه خوبی های دنیاست برای ما... دلمان غرق شادی و نور است... سانیار 3ساله بابا و مامان تولدت مبااااااااااااااااااااااارررررررررررررررک .

در چنین روزی شازده کوچولوی ما که الان 14 کیلو وزنش و 98 سانت قدشه، با وزن 3040 گرم و قد 48 سانت پا به دنیای زیبامون گذاشت.

سانیار عزیزمان، پر پروازمان ... فقط بدان که حضورت در ثانیه های زندگی من و بابا اتفاقی نبوده ...

آمدی ...خوش آمدی ...بمان تا دنیا دنیاست ...

گل اردیبهشتی من! دنیا همیشه از ما چند قدم جلوتر است... میگذرد و نمیفهمیم چه قدر زود به پایان میرسیم. میگذرد و چشم باز میکنیم و یک مشت خاطره میبینیم که نمیدانیم از کجا امده.به کجا میبردمان! چشم باز میکنیم و میبینیم عاشقیم. و غرق لحظات زیبای  عاشقانه های زمینیمان میشویم. چه قدر خوب که اردیبهشت امده. چه قدر خوب که هوا خوب تر شده چه قدر خوب که هستی.

و حالا من! ایستاده در هوای اردیبهشتی ... میخواهم تمااااااااام اکنون هایم را زندگی کنم. کسی چه میداند شاید فردایی نباشد و من هم نباشم و ...

شاهزاده رویایی من! از کدام قصه امدی؟ که تمام لحظه هایم را زندگی بخشیدی؟ من که همینجا بودم.روی زمین! و شاید همیشه منتظرت بودم! کسی چه میداند! شاید همه دنیا دست به دست هم داد تا تو از خوابها و قصه ها بیرون بیایی...اگر چنین باشد ...پس باید همیشه بمانی...

سلامت ٬ شرافت ٬ پاکی ٬ صداقت  دعای من برای روز تولدت .

نازنین پسرم ٬ شاهزاده قصه های شبانه ام

سومین بهار زندگیت مبارک.

 

عزیز نازنینم، تم جشن تولد امسالت به خواست خودت مردعنکبوتی بود. اکثر کارای تم رو امسال خودم انجام دادم  آماده سازیشون واقعا حس خوبی به من داد. ممنون که باعث این حس نابی...

عکسا ادامه مطلب:

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان گل پسر
3 مرداد 94 16:02
سلام عزیزدلم.. تولدت هزاران بار مبارک.. انشاالله 120 سال زیر سایه ی پر محبت مامان جون و باباجون زنده باشی .. سلام ساراجون.. خوبید؟ اگر چه با تاخیر ، ولی ممنونم که پست جدید رو نوشتی و خیلی خیلی مرسی که عکسایی از تولد سانیار جون رو برامون گذاشتی..
مامانه شایلین
20 آبان 94 20:47
چه اسم زیبایی سانیــــــــــــــــــــار می بوسمت عشقم