گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

نتیجه آزمایش سلامت تو

1390/9/4 17:17
نویسنده : مامان سارا
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دوردونه ما، خوبی؟ امروز خیلی نی نی خوبی بودی و حال مامان خوبه، امیدوارم دلیلش ورود به هفته پانزدهم بارداری باشه و دیگه حالم بهتر شه...

کوچولو جونم، چهارشنبه از آزمایشگاه بیمارستان پارس زنگ زدن گفتن جواب آزمایشای نی نی از آلمان اومده، ازشون خواستم با پیک برام بفرستن چون سر کار بودم. جواب آزمایشای منم دیروزش باباییت گرفته بود و غروب با بابایی بردیمشون نشون دکترم بدیم، یه کم استرس داشتم، مثل روزی که می خواستیم بریم سونو ان تی ولی خداروشکر دکتر گفت همه چی نرماله و خیالم راحت شد.

احتمالاً روزی که این نوشته ها رو می خونی اونقدر بزرگ شدی که بدونی سلامتی از بزرگترین نعمتهاییه که خدا به آدما می ده و میتونی تصور کنی وقتی من و بابات خبر سلامتیتو شنیدیم چقدر خوشحال شدیم لبخند 

باباییت میگفت بیا جشن بگیریم،آخه می دونی من و بابات قبلنا هفته ای یکی دو شب بیرون غذا می خوردیم و معمولاً دلیلش جشن گرفتن دو نفره به بهونه های مختلف بود ولی از وقتی شما اومدی توو دل من دیگه غذای بیرون مخصوصاً فست فود نمی تونم بخورم، البته علاوه بر اون کلاً با خوردن گوشت و مرغ مشکل پیدا کردم،.. هرچی فکر کردیم کجا بریم و چیکار کنیم دیدیم همون بهتر بریم خونه استراحت کنیم! نمی دونم خودت که دنیا بیای گیاهخوار می شی و از فست فود و پنیر پیتزا اینا متتنفر میشی یا حالا زورت به من رسیده ؟!

چشمک قلب ماچ

خداجونم به خاطر همه نعمتهایی که به من دادی و مخصوصاً به خاطر سلامتی مسافر کوچولومون ازت ممنونم و ازت می خوام کمک کنی شش ماه آینده هم به سلامتی بگذره ... مرسی خدای مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدجواد
4 آذر 90 17:46
سلام . خوبی؟ خیلی خوشحالم که نی نیت سالمه . می دونم این که بفهمی بچت سالمه به همه ی دردهایی که داری می ارزه . نی نی منم همسن نی نی شماست . لینکت می کنم . منتظر مطالب جدیدت هستم


سلام خیلی ممنون، ایشالا نی نی شما هم همیشه سالم بیاشه. منم لینکت میکنم دوستم
مامان محمدجواد
4 آذر 90 18:16
الان میام منتظر باش
Your Skin
4 آذر 90 18:19
ba salam
omidvaram hamishe khobo khosho khoram bashid
ozr mikham mozaheme vaghteton shodam
age dost dashe bashid mitonam ye ghale ekhtesasi vase weblogeton tarahi konam
bazam ozr mikham mozaheme vaghteton shoodam
khoda negahdar


سلام، ممنون، ایشالا بعد از دنیا اومدن نی نیمون ازتون کمک می گیریم
مهمان مامان!
4 آذر 90 19:40
سلام مسافركوچولوي ما

منهم هفته 14 هستم و ازاينكه از سه ماه اول در اومدم خيلي خوشحالم ممنون ميشم اگر لينك وبلاگم رو در وبلاگت بگذاري من شما رو اضافه كردم//


سلام، ممنون. منم لينكت كردم
مامانی
11 آذر 90 13:48
نینی خوشگل شما هم هنوز نگفته صورتی یا آبی؟
نینی های ما چقدر ناز دارن


نه هنوز قطعي نگفتن عزيزم
من آخر آذر وقت دكتر دارم گفته اون موقع كاملاً معلوم ميشه ايشالا