گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

تمدید مرخصی

1391/8/6 23:10
نویسنده : مامان سارا
2,647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

عزیز دلم، شش ماه مرخصی زایمان من از اول اردیبهشت شروع شده بود و اول آبان ماه باید برمیگشتم سر کار، درخواست تمدید مرخصیم به صورت بدون حقوق به مدت هشت ماه داده بودم که خوشبختانه موافقت شده اما قانون کار میگه باید حق بیمه یک ماه بعد از اتمام مدت مرخصی زایمان به تأمین اجتماعی پرداخت شه تا مطمئن بشن برگشتم سرکار بعد اون شش ماهو سابقه کارم حساب کنن و حقوقشو بدن، پس باید این ماه میرفتم سرکار، بازم آقای مدیرعامل لطف کرد و گفت روزی چند ساعت برم سر بزنم، قرار شد ده صبح برم تا دو بعد از ظهر ... راستش خوشحال بودم بعد از چند ماه خونه نشینی و بچه داری چند ساعت در روز مثل سابقم زندگی می کنم اما از طرفی ناراحت و نگران تو و دوری ازت بودم، چند روز اول ماه مرخصی گرفتم تا راه حلی پیدا کنم که طبق معمول مامی قبول زحمت کرد و اومد تهران پیشت باشه، حالا امروز یعنی شنبه ششم آبان، رفتم سرکار، صبح برات شیر دوشیدم گذاشتم و مامی اومد تحویلت دادم و ده رسیدم محل کارم، همون چند ساعت خیلی توو روحیه ام تأثیر مثبت گذاشت ولی خیلیییی دلم برات تنگ شد مخصوصا که رسیدم خونه دیدم خوابی و تا بیدار شی کلی دلتنگت شدم! ...  مامی جون می گفت خیلی خوب مونده بودی و شیرم با تعجب خورده بودی! آخه خیلی به شیشه عادت نداری. مرسی که اینقدر خوبی پسر گلم. دوستت دارم.

   

با تو من مالک دنیام با تو در نهایتم من

با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

پریا.پ
7 آبان 91 12:28
سلام ساراجون و سانی جون.چن وقت بود دلم واسه سانی تنگیده بود اومدم عکساشو ببینم.ماشالا روز به روز شیرینتر میشه خدا نگهش داره.منم یه دخترخاله دارم که مامانش تازگیا واسش وب لاگ باز کرده البته نه به خوبی وب شما خوشحال میشم یه سر بهش بزنین.ادرسشو تو گوگل نورا نعیمه بنویسین


سلام عزيزم، ممنون از لطفت. چه خوب ساني يه دوست ديگه اينترنتي پيدا كرد، حتما بهش سر ميزنيم.
مامان اوا
7 آبان 91 14:53
آفرين به اين پسر گلي كه پيش مادر جونش ميمونه تا مامانيش به كارش برسه و زدتر بياد پيشش


مرسي
مامان کورش
7 آبان 91 16:50
سلام عزیزم بهت تبریک میگم دوباره رفتی سر کارت ولی دوری این گل پسر هم خیلی سخت راستی چه غکس خوشگلی


سلام دوستم، ممنونم
مامان ساتیار
8 آبان 91 13:52
دست مامی جون درد نکنه.. دوستت دارم ماهی کوچولوی خاله


مرسي خاله جون مهربون
نعیمه
11 آبان 91 16:00
مرسی عزیزم که اومدی وبلاگمون روی ماه آقا سانیار رو ببوس خیلی نانازه


ممنون
نیلوفر
11 آبان 91 23:52
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.


مرسي، عيد شما هم مبارك
سوگل
14 آبان 91 9:51
سلام سارا جان خوبی؟
ماشاالله سانیار عزیزم خیلی شیرین شده ی بوس حسابی از طرف من


مرسي سوگل جونم
نیلوفر
17 آبان 91 15:42
قربونت برم که اینقدر نانازی


مرسي خاله نيلوفر عزيز