گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

نه ماهگیت مبارک

1391/11/30 22:54
نویسنده : مامان سارا
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

سانیار عزیزم سلام

گل پسرم بیست و چهارم بهمن ماه وارد دهمین ماه زندگیت شدی، مبارک باشه نفسم. مثل همیشه بهترینها رو برات آرزو دارم و اینکه سالیان سال با شادی و سلامتی زنده باشی عزیزکم. ... بابا شاهین طبق معمول هر ماه کیک گرفت و یه جشن سه نفره گرفتیم، راستی امسال جشن ولنتاین رو با جشن نه ماهگی شما یکی کردیم . من و بابات عاشق همیم و عاشق تو. قلب 

پسر نازنینم، وزنت 9700 گرم و قدت 76 سانتیمتر شده، هزار ماشالا.

 

تولد نه ماهگی

عکسات ادامه مطلب:

نه ماهگی

 

سانیار

 

بعد از خوردن ماست !

 

کارگر کوچک !!! عاشق تی و جارو !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

هیراد و عمه لیلاش
1 اسفند 91 0:13
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
عزیزم 9 ماهگیت مبارک


حتمن، مرسی
مامان شایان
1 اسفند 91 0:39
اووووووف . لپت رو بکشم الهی !!!
چقدر ناز داری تو
سارا جون عکس های بیشتری از سانیار بزار می خوام فقط نگاش کنم .


ممنون عزیزم، خیلی لطف داری، باشه حتما
مامان ساتیار
1 اسفند 91 10:48
نه ماهگیت مبارک سانیارجونم
خداروشکر که حالت خوبه عزیزم.. ایشاالله همیشه سالم و موفق باشی نازخاله ..


خیلی ممنون خاله جون
دختر آسمونی
2 اسفند 91 13:57
هوووووووووووورااااااااااااا! تبریک میگم نه ماه با هم بودنتون رو. انشا اله همیشه لحظه لحظه زندگی سه نفرتون پر باشه از خاطرات شاد و رنگارنگ.



ممنون،همینطور برای شما.
parya
3 اسفند 91 12:38
واااااای سانیار جونم ماشالا چقد بزرگ شدیتیریپ مردونت منو کشته!!!!!!!!!نزدیک عیدی داری خونه تکونی میکنی؟


خیلی ممنون پریا جون، آره دیگه کمک مامان میکنه !
مامان آوا
3 اسفند 91 12:57
9 ماهگيت مبااااااااااااااااارك خوشگلم


خیلی ممنون
لیلا مامان پرنیا
3 اسفند 91 14:14
ای خوشگل خوردنی 9ماهگیت مبارک عزیزم


خیلی ممنون
مامان شایان
3 اسفند 91 19:34
سلام عزیزم . مرسی از عکسات . با همسرم عکسها را دیدیم و کلی قربون صدقه ی سانیار رفتم . خدا حفظش کنه و انشالله سالم و سلامت زیر سایه ی خدا و پدر و مادرش پیر بشه .
در مورد دیر اپدیت کردنم باید بگم که نه حوصلشو دارم نه مطلب تازه . ولی بزودی مطلب می زارم و منتظر حضور گرم شما هستم .
حیلی ممنون از محبتت . منم همیشه به شما فکر می کنم مخصوصا به سانیار علاقه ی خاصی دارم . امیدوارم هیچ وقت این رابطمون قطع نشه که نمیشه !!


ممنون از لطفت دوست خوبم،. منتظريم،. انشالا، همينطوره عزيزم.
مژده (مامان پردیس)
7 اسفند 91 11:16
ای جونم چقدر این گل پسر نازه خدا حفظش کنه.

سانیار جون نهمین ماهگردت مبارک عسسسیسم بوس بوووس


مرسي عزيزم، نظر لطفته. خيلي ممنون
بهاره مامان ونداد
8 اسفند 91 1:40
مبارک باشه عزیزم ان شاالله 90 سالگی


خيلي مرسي
متین من
10 اسفند 91 1:58
خدا جون خیلی نازی به خدا الهی


نظر لطفتونه، ممنون