گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

چهل روزگی

1391/4/2 23:49
نویسنده : مامان سارا
4,785 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کوچولوی ما سلام

سانیار جونم، اول تیر ماه روز چهلم زندگیت بود و به شکرانه سلامتیت برای بچه های بی سرپرست خرید کردیم و رفتیم شیرخوارگاه. دیدن اون بچه ها واقعاً غم انگیز بود حس می کردم بیشتر از کمک مالی به کمک عاطفی نیاز دارن، دلم می خواست وقت بیشتری داشتم و هر روز بهشون سر می زدم ولی شما چنان همه وقتمو پر کردی که از لحظه ای که تصمیم می گیرم کاری انجام بدم مثلاً یه لیوان آب بخورم تا وقتی بتونم ساعتها طول می کشه، امروز از صبح بیست باری نشستم پای کامپیوتر تا الان که موفق یه نوشتن شدم...

niniweblog.com

گل پسزم شکر خدا همه چی مرتبه فقط نفخ و دل دردات هر دومونو عذاب می ده، تا چند دیقه می خوابی دل کوچیکت درد می گیره و با گریه بیدار میشی بغلت می کنم آروم میشی خوابت می بره ولی باز روز از نو... کاش زودتر خوب شی نفسم آخه می گن نوزاد بعد از چله اش کلی بهتر میشه...

خدا جونم شکر بابت این همه لطفت، همیشه نگهدار پسرم باش ای قادر بی همتاniniweblog.com

بعد از حمام چهل روزگی:

حمام چله 

سانیار در چهل روزگی:

سانی چهل روزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نیلوفر
3 تیر 91 11:10
سلام. دیدن بچه های بی سرپرست، چه کار جالبی. امیدوارم خدا به خاطر این قلب مهربونتون همیشه نگهدار این گل پسر باشه.


خیلییی مرسی
عمو رامین
3 تیر 91 19:36
کلی بوس از طرف بابا بزرگ، مامان بزرگ و عمو رامین برا "سانی بالا".


مرسی
مامان یاشار
5 تیر 91 17:12
وای نازنینم ، سانیار شما فقط 5 روز از یاشار ما بزرگتره. خدا حفطش کنه عروسک رو 40 روزگیش هم مبارک ، ایشالا 120 ساله بشی عزیزم
مامان نیلوفر
9 تیر 91 23:15
سلام مامانش تنبل شدین. امروز اومدم مطلب جدیدی نبود. منتظریم.
عمه جونی
10 تیر 91 0:10
چهل روزگیت مبارک سانیار جونم مامان سارا خیلی وقته به ما سر نزدین ها دلمون براتون تنگولیده
مامان یاشار
11 تیر 91 12:20
مرسی اومدی پیشمون سارا جون، سانیار خوشگل رو ببوس. من با اجازه لینکتون کردم
مامان سارا
14 تیر 91 10:37
عزیزم چهل روزگیت مبارک.گلم ایشالا زود زود خوب میشی.گلم برای من و سارای گلم دعا کن.ممنون مامانی سانیار گلی که به وب سارا کوچولوی من سر میزنی .من و سارا جونم خاله سارای مهربون رو دوست داریم با نی نی گلش سانیار جونی.بازم به ما سر بزن گلم.
مامان محمدرضا
14 تیر 91 18:34
بزرگ شدی ها
مامان نیلوفر
16 تیر 91 23:29
مامانش چقدر تنبل شدی! ما منتظر عکسهای جدیدش هستیم.
دوست من
24 آبان 91 20:50
سلااام خانمي

بابا دلمون تنگ شده بود واسه خوشكله ماشالله هزارماشاالله يه بوس خوشكلش كن

اگر امكانش هست نظري كه درباره مطلب چهل روزگي نوشتم و توش آدرس جديد وبلاگ رو معرفي كردم حذف كني ممنون ميشم


ممنون. اوکی، حتماً
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 12:30
سلام عزیزم سال نو مبارک
دختر من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه برید و امتیاز 5 رو بدهید یادتون نره قول میدم چند لحظه بیشتر وقتتون رو نگیره
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



مرسی، حتمن