گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

ماه دوم زندگیت

1391/4/18 23:52
نویسنده : مامان سارا
2,239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم، قلب

نگی چه مامان تنبلی شدم من وبلاگتو آپ نمی کنم! باور کن تمام وقتمو پر کردی شدیددددniniweblog.com

عزیزم من و شما به همراه مامی و بابایی و دایی سهراب چهارشنبه هفتم تیر ماه رفتیم تهران خونه مون و تا جمعه هفدهم اونجا بودیم، پیش بابا شاهین خیلی خوش گذشت مخصوصاً دو روز آخر هفته که سه تایی تنها بودیم ، ولی گرما خیلی اذیتت کرد و گردنت عرق سوز شد و باز به خاطر آسایشت برگشتیم... تهران خاله جون اینا و مریم جون اینا و حمید داداش اینا رو هم که از سوئد اومدن دیدیم و شما باز کلی سوغاتی خوشگل گرفتی دیگه لباسات توو کمدت جا نمی شن و من دلم می سوزه از اینکه می بینم اینهمه لیاس مارکدارو حتی نپوشیده مجبورم بزارم کنار چون ماشالا شما خیلی سریع قد می کشی، می دونی الان سایز سه تا شش ماهو تنت می کنم؟ برات گشادن ولی قدشون اندازست. هفته پیش که بردیمت بهداشت وزنت به پنج و دویست و قدت به شصت رسیده بود هزار ماشالا پهلون من. راستی برگشتنی اولین سفر هواییت هم انجام دادی و شکر خدا همش خوابیدی توو هواپیما و جیغ و ویغ نکردی کلی هم با تکوناش حال کردی!

سانی جونم شما خیلی نی نی خوبی هستی و دیگه شبا خوب می خوابی یعنی از حدودای یازده دوازده تا هشت نه صبح خوابی و فقط هر سه ساعت یه بار بیدار میشی شیر می خوری، فقط مشکل کولیکته که عصرا می گیره و بیچاره میشیم از دست ناآرومیات، یبوستت هم مشکل بزرگیه و باعث گریه و جیغت میشه. واقغاً گاهی جیغایی می کشی که آدم باورش نمیشه این صدا ار این جثه در میاد! تنها عادت بدت خواب رفتنته که باید کلی بچرخونیمت و تکونت بدیم البته که می دونم تقصیر ماست اینجوری عادتت دادیم ولی خیلی خستمون می کنی تا بخوابی. با اینکه تصمیم داشتم هیچ وقت بهت پستونک ندم یه روز که خیلی کلافه ام کردی آوردم کنار دهنت تو هم که انگار منتظرش بودی چنان مشتاقانه گرفتیش و میک زدی و ازش آرامش گرفتی که خوابت برد و از اون روز هر وقت کم میارم پستونک می دم بهت...خلاصه که شبانه روز تمام وقتمو پر کردی و راستشو بخوای گاهی دلم تنگ میشه واسه روزایی که با آرامش دوش می گرفتم و می نشستم تلویزیون می دیدم و چای می خوردم! حنی گاهی دلم برای پوشیدن لباس فرم تنگ و رفتن به سر کار تنگ میشه... ولی هرگز حاضر نیستم به روزای بی تو برگردم تو یه نعمت بزرگی که هر بار نگات می کنم خدا رو به خاطرش شکر می کنم.

 عکسات ادامه مطلب

نفس مامان

 

جیگر مامان

 

عمر مامان

سانیار و پستونکش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

عمه جونی
19 تیر 91 13:07
واای خدا عاشق این نگاه کنجکاوتونم فرشته های قشنگ
سلامت باشی عمه جونی


مرسی عمه جونی
نایسل
20 تیر 91 3:34
چرا شما هم نمیرییییییییییییییییی تهران اذیت میشی تنهایی
نایسل
20 تیر 91 3:34
لباساشو نکه دار واسه نی نی بعدتتت یا بزار بعدا براش رو سیمسونی بچه اش
نایسل
20 تیر 91 3:35
منم خواهر زاده ام یه مدت هی اینجوری جیغ میزد یه ساعت خاص بعد خواهر تو غذا خوردنش دقت میکرد عرق های گیاهی میخورد بعد غذا که نفخ نکنه ترش نکنه که رو شیرشم اثر نزاره بچه اش خوب شد
نایسل
20 تیر 91 3:35
واییییییییییییی چقدررررررررررررررررررررررررررررررررر نازه ماشالااا خوداا لهیییی ححفظش کنه چه چشامای نازی داره عزیز دلممم بوس بوس بوس
مامان یاشار
20 تیر 91 12:09
جیگرشو خیلی نازه این گل پسر شما، منم دقیقاً با پستونک همین مشکل رو داشتم اصلاً فکرش رو هم نمیکردم که بخوام به بچه پستونک بدم ولی انگار قبل از اینکه من بخوام یاشار پستونکی بوده. دل درداشون رو هم که نگو کاملاً درک میکنم که باور اینکه این جیغ ها از این جثه در میاد یعنی چی. ایشالا زود تر خوب خوب میشن و دیگه هیچ دردی نکشن این طفل معصوما. سانیار عروسک رو ببوسش سارا جون
مامان نیلوفر
20 تیر 91 16:58
lماشالله چه آقایی شده. تا چشم به هم بزنید لباسهای سایز 2 و3 هم بهش کوچیک میشن.
شاگرد فعلی آقای منشاری
23 تیر 91 12:35
ساراجون لطفا عکس های سانیار جونو با آقای منشاری هم بذار ماهم ببینیم دیگه............[

باشه حتما
مامان سارا
24 تیر 91 18:37
عزیز سلام.نی نی گلت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقت کردی به وب سارا سر بزنید.عکس جدید گذاشتم.بوسسسس برای سانی و مامانش
کیانا یزدانبد
24 تیر 91 19:30
سارا جون پسرتون خیلیییییی خوشگله خیلیی ماهه


مرسی عزیزم، نظر لطفته
کیانا یزدانبد
24 تیر 91 21:19
سارا جون اقای منشاری میدونن که ما قراره اگه از کنکور قبول شیم با دوستا یه وانت بخریم باهاش بگردیم(به جای ماشین رو باز) اجازه میدین پسر خوشتیپتونم ببریم با خودمون ؟آخه خیلیییییییی نازه ه ه و در ضمن بردپیتم پیش سانیار جووون از نظر تیپ کم میاره


خیلی لطف داری کیانا جون
انشالا رشته و دانشگاه دلخواهت قبول میشی عزیزم
سانیار با کمال افتخار میاد باهاتون