گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

سونو قلب

1390/7/27 15:41
نویسنده : مامان سارا
2,047 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي 14 ميليمتري من!      niniweblog.com

اول اينكه ببخشيد چند وقته دائم در حال غر زدن و ناله كردنم، ديگه سعي مي كنم مثبت تر باشم!

و بعد اينكه ديروز دوباره با باباييت رفتيم پيش آقاي دكتر ، من مايعات نخورده بودم براي سونو آخه حالت تهوع مي گيرم، نمي تونم. واسه همين خيلي به سختي پيدات كرديم و ديديمت! دكتر گفتش قلب كوچيكت ضربان داره و همه چي نرماله. niniweblog.com خدارو شكر  لبخند

بعدش گفت توو هفته هشتم بارداري هستم و شما هم كه يه سانت و 4 ميلي!

وقتي بهش از دردام گفتم و حالت تهوع و بي حالي و ... فقط گفتش طبيعيه، بهشت اومده زير پات!

خلاصه كه باز براي يه ماه ديگه وقت داد بريم پيشش ببينيمت و قبلش هم كه تست غربالگري و يه سري آزمايش بايد انجام بدم.

خدا جون كمك كن اين هفت ماه هم به سلامتي بگذره و فرشته من سالم به دنيا بياد. مرسي خداي مهربون. قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی جون
27 مهر 90 16:42
کم کم حالت تهوعت خوب میشه
طاقت بیار
اگه دوست داشتی بگو چند تا راه کار واسه رفع تهوع بهت بگم


سلام، آره ممنون مي شم، مرسي
dp
27 مهر 90 22:25
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا جان هم سری بزنید.


سلام . مرسي .حتماً