گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

غربالگری و سونو NT

1390/8/26 20:39
نویسنده : مامان سارا
4,876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی با نمک من! خوبی؟ چقد واسه مامان و بابا هنرنمایی کردی !  قلب 

عزیزم، برای 24 آبان یعنی پایان هفته دوازدهم بارداری و روز عید غدیر ، باید تستای سلامت جنین و سلامت مادر انجام می دادیم تا مطمئن بشیم همه چی اوکی هست. بخش مربوط به انجام تستای شما روز عید تعطیل بود و ما شب عید یعنی 23 آبان رفتیم انجام دادیم. باباییت قبلش وقت واسمون گرفته بود و عصر اومد دنبال من و تو رفتیم سونوگرافی بیمارستان پارس ...

یه مانیتور جدا نصب بود که من و بابا راحت بتونیم تماشات کنیم، تا آقای دکتر روشنش کرد یه وروجک اومد روو صفحه! خیلی لحظات قشنگی بود، تو رو می دیدیم که تقریباً تمام اعضای بدنت تشکیل شده، چقدر بزرگ شدی عزیزم! یه کله گنده، چشمای بسته درشت و دماغ فسقلی، و دستا و پاهات، الهی قربونت بشم که اینقد شیطون بلا بودی و ورجه وورجه می کردی! دست و پا می زدی، وول می خوری،شنا می کردی، آقای دکتر آروم به شکم من می زد و عکس العملات خیلی باحال بود! ... من که محو تماشات بودم و از حرکاتت خنده ام گرفته بود!و خدارو شکر می کردم بابات هم مشغول فیلمبرداری ازت بود.

جالب ترین قسمتش وقتی بود که صدای قلبتو واسمون پخش کرد!

خدارو شکر دکتر سونوگرافی گفت همه چی نرماله و شما سالمی و بعدشم یه آز خون دادم و گفتن جواب دو هفته دیگه از آلمان میاد. عکساتم ازمون گرفتن! بفرستن آلمان ولی اشکال نداره فیلمتو داریم! و تا رسیدیم خونه چند بار نگاش کردیم و قربون صدقه ات رفتیم! من و بابات خیلییی خوشحالیم و خدا رو شاکریم.

صبح فرداش باز رفتیم آزمایشگاه بیمارستان پارس و من آز دادم و ظهرشم مامانم اومد پیشمون چند روزی بمونه تا حال جسمی من بهتر شه، فرداشو مرخصی گرفته بودم و با تعطیلی پنجشنبه ام چهار روزی خونه هستم که حسابی استراحت کنم. حالا خیلی بهترم و هر روز هم نگات می کنم و واست غش و ضعف می رم !!! دوووستت دارم. ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرین
29 آبان 90 9:57
آخییییییییییییییییی خدا رو شکر که همه چی خوبه


ممنون دوست خوبم


جغله كوچولو
27 آذر 90 21:15
جغله: سلام ... خوبين شما
مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم ..
اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.



مرسي جغله جون
حتماً ميايم