گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

بدون عنوان

1390/8/17 10:30
نویسنده : مامان سارا
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي عزيز من

چند وقته با حالت تنوع و بي حالي و ... به مامان اجازه ندادي بياد چيزي واست بنويسه . هفته ديگه ايشالا سه ماه اول بارداريم تموم ميشه و اميدوارم بعدش حال و روزم بهتر شه عزيزم. لبخند

عزيزم امروز اولين برف سال 90 تهران اومد، خيلي باحاله، به اميد خدا سال ديگه كه برف بياد مي برمت برف بازي! صبح كه بيدار شدم جلو پنجره وايستاده بودم برف و تماشا مي كردم بابات هم برف و نشون شما مي داد ميگفت ني ني نگاه كن اين برفه ! ...

niniweblog.com

راستي كوچولو! ديروز عيد قربان بود و شما يه عيدي از محل كار من گرفتي! چك پاداش شش ماهه اول مارو با كمي تأخير پريروز بهمون دادن اما من دو تا چك داشتم! مسئول امور مالي گفتش اين براي ني ني تونه!  به اندازه 25% مبلغ چك من براي تو چك دادن! كارشون جالب بود واسم. تو اولين ني ني هستي كه يكي از كاركنان صاحبش ميشه و واسه همين مديرعاملمون و همه همكارام خيلي ذوق اومدنتو دارن. چند روز پيش هم براي خبر اومدنت جشن گرفته بودن و شيريني خورديم! خلاصه كه نيومده كلي طرفدار داري!!! ماچ

niniweblog.com

عزيزم، با باباي خوبت ديروز رفتيم اولين لباس بارداري منو خريديم. يه شلوار جين سرمه اي كه ديگه شما هم راحت تر باشي. قربون تو نخودچي بشم كه انقد شكم مامان و بزرگ كردي كه دكمه هيچ كدوم از شلواراش بسته نميشن! حالا بعداً ايشالا كه حالم بهتر شد باز مي ريم لباساي خوشگل مي گيريم.

niniweblog.com

 

خداجون ازت مي خوام به همه منتظراي ني ني، فرزند سالم و صالح بدي كه اين روزاي قشنگو هركي مي خواد تجربه كنه. دوستت دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)