گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار12 سالگیت مبارک

فرشته کوچولوی ما، سانیار

سیسمونی

1390/12/20 10:17
نویسنده : مامان سارا
5,118 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي عزيزم بالاخره فرصت كردم بيام از خريدايي كه واست انجام داديم بگم، البته ایشالا وقتی خریدا تکمیل شد و اتاقتو چیدیم عکساشو می زارم.

من و بابات زمستون سال گذشته که يه سفر چند روزه رفتيم دوبي،براي اولين بار واسه شما خريد كرديم البته چون جنسيتتو نمي دونستيم و اينكه دقيقاً كي خدا تو رو بهمون مي ده و هم اينكه اصلاً تخصص توو زمينه خريد بچه نداشتيم، نشد خيلي خريد كنيم و چند تيكه لباس و وسيله واست برداشتيم...

دي ماه امسال كه ديگه جنسيتتم قطعي مشخص شد مامان و باباي من اومدن تهران و خريد سيسموني و شروع كرديم، هم من و بابات و هم مادربزرگ و پدربزرگ شما اولويت اولمون توو خريداي شما استاندارد و امن بودن بود و براي همين سعي كرديم بهترين گزينه هاي موجود در بازارو انتخاب كنيم، تخت و كمدتو مارك كپل پا سفارش داديم بماند كه قبلش چقدر تحقيقات كرديم و وقت گذاشتيم تا بالاخره به اين رسيديم: سرويس دو منظوره طرح سيلور كه قراره امروز تحویلش بدن. 

كالسكه و كرير و از نمايندگي ماكسي كوزي گرفتيم ، مدل لولا، رنگ كالسكه مشكي و كرير سورمه اي، كه اونا هم فعلاً توو كارتنن ..  

خريد شيشه شير و پيشبند و ... رو با مامانم رفتيم برج نگين ظفر و از اونجا انجام داديم واست و يه روزم رفتيم خيابون بهار و يه مقدارم از اونجا خريد كرديم

تخت و پارك و روروئكتو مارك كاپلا و رنگ نارنجي گرفتيم كه اونا هم هنوز توو كارتن هستن حالا ايشالا اتاقتو كه چيديم عكس اونا رو هم مي زارم و يه وان حموم كه مامان بابات زحمتشو كشيد که مارک جین هست و جا و تشک تعویض هم داره (اينا رو از فروشگاه ارمغان كودك گرفتيم و بدجور هم گرون داد )

راستي يه نمايشگاه سرگرميهاي كودك و نوجوان توو بوستان گفتگو داير بود كه من و بابات رفتيم براي شما كتاب شعر و نوار قصه و شعر و چند تا بازي فكري گرفتيم

لباساتو خاله جون من يه مقدار از سوئد گرفته كه هنوز به دستمون نرسيده و يه مقدارم قراره مامانم اينا عيد از مكه بخرن واست كه اصل باشه، چند تا هم از ايران خريديم و قراره بخريم كه فعلاً فرصت نشده بريم دنبالش، يه مقدارم مامان بابا از سوئيس آورده يا سفارش داده از تركيه آوردن، یه دست لباس و یه جفت کفش خیلی خوشگل از دبنهامز گرفتیم، یه سری هم مارک مادرکر و چند تا بادی ایرانی که بعد عکساشو می زارم.

وسايل بهداشتي موستلا و جانسون و مادرکر،حوله و سرویس خواب مادرکر و مینی واش و فرش اتاق و باقیمانده خریدا رو هم انشالا این هفته با بابات میریم انجام میدیم که تعطیلات عید اتاقتو بچینیم و آماده ورودت باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ati
24 مرداد 94 0:02
لطفا در مورد اینکه نوزاد چه لوازمی نیاز داره و اینکه بهترین مارک ها کدام هستند به ما هم اطلاع بدید ممنون میشم من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم