گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

مرخصی زایمان

1390/12/18 18:21
نویسنده : مامان سارا
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان حالت چطوره؟ چند روز بود تکونای وحشتناکی می خوردی اما امروز آرومی و گاهی با یه ضربه آروم وجودتو بهم یادآوری می کنی و باعث میشی دلتنگیام یادم بره ...

می دونی طبق قانون کار فعلی ایران مرخصی زایمان 6 ماه هست و البته الان طرحی توو مجلس هست که اگه تصویب شه این مدت میشه 9 ماه. من وقتی تصمیم به بارداری گرفتم می خواستم به خاطرت دیگه سر کار نرم ولی همکاری مدیرم باعث شد هر موقع حس کردم سختمه مرخصی بگیرم و حجم کارمو کم کنم و بتونم تا حالا کارمو ادامه بدم ولی دیگه داشت برام سخت می شد هم شلوغی کار اسفند و هم بزرگ شدن شما و سنگین شدنم باعث شد چند روز پیش مدیرعاملمون باهام صحبت کنه و بگه علاوه بر مانده مرخصیام چند روز هم مرخصی تشویقی بهم می ده تا 15 فروردین و بعدش مرخصی زایمان رد کنم، آخه قبلن بهشون گفته بودم که از 15 فروردین یعنی حدود یک ماه قبل از دنیا اومدنت مرخصی می گیرم، با کمال میل پذیرفتم و این چنین بود که امروز آخرین روز کاریم شد و 7 ماه مرخصیم شروع شد! البته برنامم اینه بعدشم حداقل تا یکی دو سالگی تو بر نگردم سر کار و تا وقتی بهم نیاز داری هر لحظه پیشت باشم...

همیشه خداحافظی برام سخت بوده و معمولاً توو این لحظات کنترل اشکام از دستم خارج میشه! امروز هم وقتی همه همکارام جمع شدن تا ازم خداحافظی کنن راستش دلم گرفت و اشکام ریخت، درسته که اونجا همیشه همه چیز اوکی نبوده ولی هر چی نباشه پنج سال هر روز غیر تعطیل حداقل هشت ساعتو با هم گذروندن باعث عادت میشه .. می دونم خیلی سریع به خونه موندنم عادت می کنم چون این از هر روز صبح زود بیدار شدن و تا عصر کار کردن راحتتره! مخصوصاً با به دنیا اومدن تو که حسابی سرم گرم میشه ... راستی موقع خداحافظی یه چکم به شما دادن! مدیرمون گفت عیدی پسرتونه!

من وقتی تصمیم به آوردنت گرفتم و مسئولیت به این بزرگی رو خواستم بپیذیرم می دونستم اولین قدم گذشتن از خودمه، کار و موقعیت و همه چی فدای تو کوچولوی قشنگم .ماچراستی فقط دو ماه موند بیای بغلم آخ جوووون !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:24
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما


مرسی ،حتماً