گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

پس انداز سلامتی

1391/2/14 12:23
نویسنده : مامان سارا
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم، سلام عسلم، سلام مامانی، چه خبرا؟ خوبی گل من؟ قلب

عزیزم، من و بابای خوبت مثل تموم مادر و پدرا همیشه سعی کردیم هر کاری می تونیم برات انجام بدیم و چیزی کم نزاریم، یکی از اون کارا بستن قرارداد با بانک خون بند ناف رویان بود که دیروز انجامش دادیم، حالا انشالا روز به دنیا اومدنت نمایندشون میاد بیمارستان خون بند نافتو می گیره و بعد فریزش می کنن تا اگر خدای نکرده یه وقت بهش نیاز پیدا کردیم ازش استفاده کنیم.

از کارای مربوط به قبل از اومدن تو این آخریش بود و شکر خدا دیگه آماده آماده ایم برای ورودت. فقط دو هفته دیگه موندا ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه جونی
17 اردیبهشت 91 12:05
لینک شدی عزیزم منو با اسم وبم بلینک
کارتون درباره بانک خون خیلی عالی بود امیدوارم همیشه خانواده سه نفرتون در صحت کامل باشه


ممنون دوستم
♥ مامان آینده ♥
17 اردیبهشت 91 23:58
سلام مهربون...

چه خوب کاری کردید....

انشالله این دو هفته هم به خوبی و خوشی سپری بشه.....


ممنون دوستم
♥ مامان آینده ♥
17 اردیبهشت 91 23:58
یه جهان قاصدک ناز به راهت باشد،

بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد،

خداوند شب و روز و تمام لحظات...

با همه قدرت خود، پشت و پناهت باشد.


مرسیییی
مامان سارا
18 اردیبهشت 91 19:22
سلام دوست من .ایشالا پسر صحیح و سالمی رو به دنیا بیارید.میشه لطفا راجع بانک خون بند ناف رویان مراحلش ادرس دقیقشو مدارک مورد نیاز برام توضیح بدید.من دخترم یک ماه دیگه به دنیا میاد و دنبال اطلاعاتم.ممنون دوست جونی.راستی من شما رو با اجازه لینک می کنم


سلام، ممنون
متأسفانه نتونستم آدرس وبلاگتو پیدا کنم و منم لینکتون کنم، اگه باز اومدی آدرستو بزار لطفاً.
انشالا نی نی گل شما هم به سلامتی به دنیا بیاد، برای فریز کردن خون بند نافش باید یه سری آزمایش توو هفته 36 بدی و نتیجه آزمایشو با کپی کارت ملی و شناسنامه خودت و همسرت ببری رویان(خیابان بنی هاشم). هزینه بستن قرارداد برای امسال 890 تومن هست. توضیحات کاملش اینجاست: http://www.rsct.ir/fa/index.php/blood_bank
باز هر کمکی ازم برمیومد بگو دوستم.
مامان سارا
19 اردیبهشت 91 16:10
سلام دوست جونی ممنون از لطفت.ادرس وبhttp://dokhmalkhanom.niniweblog.com/اگر تونستی به ما سر بزن.بازم ممنون


مرسی حتما