گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

فردا تو میایی

1391/2/23 23:13
نویسنده : مامان سارا
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان، حالت چطوره گلم؟

ما که در تکاپوی آمدن تو مسافر کوچولو هستیم، من آخرین لحظات بارداری رو سپری می کنم و پر از التهاب و هیجانم، راستش فکر می کنم دلم برای این روزا، تکونات، لگد زدنات، سکسکه هات، ... تنگ میشه و از طرفی خیلییییی خوشحالم که فردا انشالا میای بغلم. راستی امروز روز مادره و یه جورایی سالگرد عقد من و بابات، ما بیست و چهارم تیر ماه هشتاد و پنج عقد کردیم، روز ولادت حضرت فاطمه، حالا شما انشالا فردای روز ولادت حضرت فاطمه به دنیا میای، بیست و چهارم اردیبهشت نود و یک. منم روز تولدم بیست و چهارمه، خرداد ماه. همونطور که متولد سال نهنگ و اردیبهشتی بودنت مثل باباته! به نظر من که جالبه! من و بابا امروز به دو تا مادربزرگای شما از طرفت کادو دادیم، ایشالا سال دیگه خودت بهشون کادو می دی عزیزم....

niniweblog.com

پسرم فردا برای تو روز عبور از مرحله جنینی و ورود به دنیای زمینیه. یه کم سخته اما نترس که این راهیه که برای همه انسانها مقدر شده و مثل مرگ، همگی اونو چشیده ایم و یا خواهیم چشید. فردا شروع سفر توست... 

پسرکم! این نخستین گامهای تو قطره کوچکم، برای پیوستن به دریاست. مامان به تو امیدواره، همانطور که پروردگار صدها و بلکه هزاران بار بیشتر، به تو، خلیفه کوچکش در روی زمین، امید بسته. برات دعا می کنم تا در طول این سفر، راه گم نکنی و مسافر بیراهه ها نباشی برات دعا می کنم و تنهات نمی زارم. دوستت دارم و منتظرتم مسافر کوچولوی من!

niniweblog.com

خدای مهربونم به خاطر تمام نعمتهایی که به من دادی ازت ممنونم، به خاطر داشتن سلامتی، داشتن یه خانواده خوب، یه همسر بی نظیر، یه زندگی راحت، ... از اینکه نه ماه بارداریم به سلامتی گذشت ...می دونی که فردا روز بزرگی برای منه، ازت می خوام بهم آرامش بدی و کمکم کنی پسرمو به سلامتی به دنیا بیارم و بزرگ کنم ای خدای قادر بی همتا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:31
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
مامان سارا
24 اردیبهشت 91 11:50
سلام عزیزم.روزت مبارک.قدم نو رسیده مبارک.انشالا که برای شما و همسریتون قدمش پر خیر و. برکت باشه.برای منم دعا کنید


ممنون عزیزم
عمه جونی
24 اردیبهشت 91 16:48
امیدوارم نی نی قشنگتون به سلامتی به دنیا بیاد
براتون آرزوی سلامتی میکنم


مرسی دوستم
مامان علی شیرین عسل
27 اردیبهشت 91 0:28
سلام پسرت به سلامتی به دنیا اومد اتاقش چقدر قشنگه
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم منتظرتونم ادرستون رو هم یادداشت کنید
خدا نگهدار


ممنون، حتما
مریم
29 اردیبهشت 91 6:48
خیلی خیلی مبارکه میشه بپرسم معنی سانیار چیه


ممنون، سانیار به معنی دارای عزت و قدرت و شوکت است.
مامان فاطمه حسنا
30 اردیبهشت 91 6:23
سلام.قدم نو رسیده مبارک. امیدوارم همیشه در کنار هم سلامت و شاد باشید.


سلام، خیلی ممنون
مامان محمدرضا
30 اردیبهشت 91 18:18
چی شد خانومی؟
نی نی ت اومد؟

سخته نه؟>


سلام دوستم، سخته ولی شیریییییییییین