گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

ده روز مانده

1391/2/18 18:02
نویسنده : مامان سارا
2,673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی، سلام گل پسرم، خوبی عزیز دلم؟ قلب

مامان و بابا که توو استرسن شدید! آخه از دیروز تکونای شما خیلی کم شده، می دونیم طبیعیه و نشونه نزدیک شدن روز تولدت ولی حس این روزا حس خاصیه که باید منتظر یه مسافر کوچولو باشی تا درکش کنی، ... می دونی وقتي اوايل بارداري بودم، فكر مي‌كردم اونایی كه هفته 38 و 39 بارداري هستند (يعني يه چيزي توو مايه‌هاي هزاران سال ديگه!) چه كار مي‌كنند و چه حالي دارند؟ می تونن زندگی عادیشونو داشته باشن یا نه؟ حالا خودم رسيده‌ام به اون تصور دور و دست‌نيافتني ، همه چي مثل هميشه است، فقط  كندتر و سنگين‌تر. یه حس و حال خاصیه پر از هیجان و التهاب، ده روز دیگه به خط پایان می رسیم و به لحظه ایی که ماهها انتظارشو کشیده ایم. شب و روز و هر لحظه به فکر اون روزم و به فکر تو، واقعا هم تمام فضاي دلمو پر كردی و هم تمام حجم فكرمو.

فقط ده روز به آمدنت مانده ...

خداجونم این روزا بیشتر از همیشه محتاج لطفتم، قلبمو آرام کن ای خالق من و فرزندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامان آینده ♥
18 اردیبهشت 91 18:25
سلام مامان مهربون...!

ممنونم که اومدی گلم....!

واااااای با خوندن متنت کاملا درکت کردم و احساست رو تصور کردم..........!!

نه ماه زندگی با یه نی نی که تو شکمته و

الان انتظاری که برای دیدنش داری....!

هم نمیخوای این حسی که تو دلته از بین بره

دلت تنگ میشه برای اون لحظه هایی که نی نی تو شکمت بوده

و هم لحظه شماری میکنی هرچه زودتر بیاد و

بتونی ببینیش و بغلش کنی.........!!!

یه تضاد خیلی شیرینیه!!


دقیقاً همینطوره دوست مهربونم
يحيي كوچولو
19 اردیبهشت 91 0:35
اين روزهاي آخر دارن ثانيه ثانيه ميگذرند انشالله كه خدا كمكمون كنه تا فرشته هاي كوچولومون رو زميني كنيم


انشالا