گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

سه روز مانده!

1391/2/21 8:18
نویسنده : مامان سارا
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم، سلام پسر نازم، سلام وروجک 3300 گرمی! حالت چطوره؟ قلب

عزیزم دیروز من و بابا رفتیم دکتر و من تا آقای دکترو دیدم گفتم که شما تکونات کم شده و نگرانم، دکتر مثل همیشه فشار خون و ورم و ضربان قلب منو چک کرد که شکر خدا باز طبیعی بود بعدم صدای قلب شما رو که اونم نرمال بود، بعد از رو شکمم معاینت کرد و گفتش شما تصمیم داری زودتر بیای! و مارو فرستاد پیش دکتر قدوسی که نوار قلبتو بگیریم و یه تست بدیم که جواب اون تست تعیین کننده روز تولدت باشه، بماند چه استرسی کشیدیم تا غروب که نوبتمون شد و رفتیم سونو و نوار قلب، می دونم یه کم تست سختی برات بود و اذیت شدی ولی شکر خدا جوابش خوب بود و همه چی نرمال بود، تلفنی به دکتر مهدیزاده اطلاع دادم و تاریخ زایمانو یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت تعیین کرد. حالا من از دیشب پر هیجان و استرسم، تا صبح نتونستم بخوابم و چند دیقه پیشم بالا آوردم! الانم حس می کنم قلبم داره کنده میشه از توو سینه ام... نمی دونم چرا اینطوری شدم، نه ماه منتظر بودم و حالا که فقط سه روز مونده اینقدر استرس گرفتم...

راستی شما هنوز سرت بالا هست ولی پاهاتم آوردی بالا! پس این چیزی که محکم به پهلو و دنده هام فشارش می دی کف پاته! الهی قربونت بشم که اینجوری جات تنگه و مچاله شدی! ماچ

فقط سه روز به آمدنت مانده...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 8:47
خانومی منو بردی به دوسال پیش زمان تولد پسرم.
امیدوارم نینی گلتو به سلامتی از آسمونی ها تحویل بگیری


مرسی مهربون
مامان یکتا
21 اردیبهشت 91 8:55
تاج از فرق فلک برداشتن

جاودان آن تاج بر سرداشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت ها و ناز

شب بتی چون ماه در بر داشتن

صبح از بام جهان چون آفتاب

روی گیتی را منور داشتن

شامگه چون ماه رویا آفرین

ناز بر افلاک اختر داشتن

چون صبا در مزرع سبز فلک

بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمانی یافتن

شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن

ملک هستی را مسخر داشتن

برتو ارزانی که ما را خوش تر است

لذت یک لحظه “مادر” داشتن !

روز مادر مبارک عزیزم


ممنون، مبارک شما هم باشه
مریم
23 اردیبهشت 91 8:18
سلام ایشاا... نی نی گلتون به سلامتی مییاد امسال بهترین هدیه روز مادر را میگیری مامانی روزت مبارک


ممنون، روز شما هم مبارک