گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

انتخاب نام تو

1391/3/4 16:15
نویسنده : مامان سارا
3,298 بازدید
اشتراک گذاری

سانیار عزیز من سلام، قلب

این اولین باره بعد از به دنیا اومدنت به تو از تو می نویسم و چه احساس قشنگیه اینکه الان مثل یه فرشته کنار من خوابیدی و می تونم با نگاه کردنت از خوشی به آسمونا برم...

عزیزم انتخاب اسم تو سخت ترین کار دنیا بود، نه ماه من و بابای خوبت بهش فکر کردیم، مخصوصاً از روزی که جنسیتت مشخص شد شبانه روز در این مورد فکر می کردیم، تقریباً تمام اسمای سایت ثبت احوالو با معنی و فراوانی حفظ شدیم! سی دی و کتاب نام گرفتیم و چندین بار خوندیمشون، اینکه اسمت ایرانی باشه، معنی خوبی داشته باشه، قدیمی نباشه، نامأنوس نباشه،فراوانیش زیاد نباشه، به اسم من یا بابات و مهمتر به فامیلیت بیاد، توو فامیل کس دیگه ای این اسمو نداشته باشه و ... کلی فاکتور دیگه ما رو یک روز قبل از تولدت به سانیار رسوند. حالا که این اسم تو هست به نظرم قشنگترین اسم دنیاست عسل من.

امیدوارم اسمتو دوست داشته باشی و نامدار باشی پسر گل من.

هفتمین شب بعد از متولد شدنت هم طبق رسمی که داریم خانواده هامون اومدن خونمون و بزرگ فامیل که پدربزرگ پدریت هست توو گوش شما اذان و اقامه گفت و همچنین اسم مذهبیتو که مبین رضا هست. رضا به خاطر اینکه تو رو از امام رضا خواسته بودیم و مبین به خاطر خوابی که من وقتی باردار بودم دیده بودم. راستی اون شب کلی هم کادو نامگذاری گرفتی که عکستو با چند تا از کادوهات می زارم ادامه مطلب:

شب نامگذاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا
6 خرداد 91 19:21
آره . خیلی لحظات خوبیه خیلی لذت بخشه
خاله نیلوفر
9 خرداد 91 0:34
سلام . قدم نو رسیده مبارک. چقدر نازه. خدا حفظش کنه. اسم زیبایی هم داره. از این لحظات حسابی لذت ببرید چون خیلی زود بزرگ میشه و دلتون برای این روزا تنگ میشه. ( من که اینطورم!) به ما هم سربزنید خوشحال میشیم.


مرسی، حتماً
♥ مامان آینده ♥
9 خرداد 91 11:56
سلام مامان سارای مهربون...!!!

قدم نورسیده مبارک........!!!

وااااای عزیزم چقدر نازه...!!!

خدا حفظش کنه...

اسمش هم مثل خودش قشنگه........


مرسی، نظر لطفته دوستم
عمه جونی
12 خرداد 91 19:47
عمه جونی قربون اون آروم خوابیدنت بره
امیدوارم نامدار باشی کوچولوی آریایی


خيلي مرسي عمه جوني
مامان سارا
13 خرداد 91 15:56
معلومه مامانی حسابی سرتون با گل پسر شلوغه.براش مطلب جدید نمی ذارین.گلم برای من و سارا دعا کنید.اگر خدا بخواد شنبه هفته دیگه گل دخمل دنیا میاد


دقيقا همينطوره!
ايشالا به سلامتي ساراي گلتون به دنيا مياد
نایسل
20 خرداد 91 20:09
وای چقدر نازه ماشالااااااا
ای جان خدا حفظظش کنه عزیز دلم
قدمش مبارککک
چشمتون روشن خوشنام باشه


خيلي ممنون