گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

بي بي چك

1390/6/30 9:18
نویسنده : مامان سارا
3,370 بازدید
اشتراک گذاری

يه بي بي چك از ماه پيش داشتم كه چند روز بود به خاطرش با خودم درگير بودم ! يه دلم مي گفت استفاده اش نكنم باز حالم گرفته مي شه ... يه دلم مي گفت بزار اينم استفاده كنم ديگه نداشته باشم خيالم راحت شه ... !متفکر

امروز 5 صبح از خواب پريدم و ديگه تصميم مو گرفتم! ... سريع دو خط ظاهر شد! يعني درست مي ديدم؟ هوراخدايا يعني مثبته؟ ... قبلاً فكر مي كردم اگه مثبت شه از خوشحالي جيغ بكشم ولي حالا گيج و منگ بودم، باورم نمي شد، يعني تو اومدي توو دلم؟  خواستم تا مطمئن نشم به بابايي نگم، گناه داشت اگه اشتباه مي شد و الكي خوشحالش مي كردم! ولي تا رفتم توو اتاق بيدارش كردم! حالا تصور كن بابايي خواب آلود چشاشو نصفه باز كرده و من بي بي چكو گذاشتم روو تخت مي گم اينو نگا كن...

بابايي: اين چيه؟

من: بي بي چك!

بابايي: اين كه منفيه !!!

من: خوب نگاه كن!

بابايي: آهان دو تا خط يعني مثبت ! !!!... يعني چي؟... يعني مثبته؟!! ....يعني بارداري؟!!! ... گفتم مامانم خواب ديده بود! ...... البته به اين بي بي چكا اطميناني نيستا ! چند روز صبر كن بعد برو آزمايش بده !

من ديگه خوابم نبرد... زودتر از هر روز از خونه اومدم بيرون كه برم آزمايش بدم ولي درمانگاه دكتر نداشت كه برام آزمايش بنويسه و اومدم سر كار. حالا پشت ميزم نشستم و به ساعت نگا مي كنم تا 4 شه و سريع برم آزمايشگاه.

فرشته كوچولوي من يعني تو توي دلمي؟ سوال

niniweblog.com

خدا جونم ازت ممنونم براي همه نعمتايي كه بهم دادي و اين آخريش: يه نخودي توو دلم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
30 شهریور 90 9:28
هرچی خدا بخواد. ایشاله که باشه و به خیر باشه














خيلي مرسي از دعاتون.
مامان آرشیدا قند و عسل
30 شهریور 90 9:42
امیدوارم جواب مثبت باشه و خدا یه بچه سالم بهتون هدیه بده یه عزیز دردونه که الان پیش فرشته هاس.


خيلي ممنونم


مامان آرین
30 شهریور 90 11:26
آخیییییییییییی چه جالب من از آخرین پستت شروع کردم به خوندن که برای پست قبلیت اون نظر رو نوشتم و وقتی این یکی رو خوندم یهو یه جور عجیبی دلم شاد شد. ایشالا جواب آزمایش مثبت باشه و نی نی سالم باشه و ...



مرسي دوست خوبم.واسم دعا كنيد.