گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

ده هفته

1391/5/1 13:58
نویسنده : مامان سارا
1,766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هديه خدا، سلام پسر كوچولوي عزيزم، سلام قند و عسلم، قلب

سانيار جونم امروز شما وارد يازدهمين هفته زندگيت توو اين دنيا شدي، ده هفته است اومدي ولي چنان زود جزو زندگيمون شدي كه انگار سالهاست با مایی و هميشه بودي...

عزيزم حالا ديگه برنامه زندگيت منظم تر شده، شبا مثل آدم بزرگا هشت الي ده ساعت مداوم مي خوابي، حدوداي ده شب مي خوابي تا شش هفت صبح، فقط هر سه ساعت يه بار توو خواب جيك جيك مي كني و بلند ميشم بهت شير ميدم. صبحا كه چشماتو باز مي كني تا بهت سلام ميگم مي خندي و با تمام وجودم خوشبختي رو حس مي كنم. مي زارمت روو تشك بازيت كمي به عروسكات مي خندي و دست و پا مي زني و حدود يه ساعت بعدش مي خوابي. ديگه تا شب برنامه ات همينه، يكي دو ساعت بيداري و يكي دو ساعت خواب. البته خنده هات فقط صبحهاست و تا شب اكثر مدت بيداريتو در حال نق زدن و گريه كردني، دليلشم يبوست و دل دردته ... الان ماه رمضونه و بابا شاهين روزه مي گيره و كلي دعات مي كنه انشالا كه زود خوب شي عزيزم، راستي خوابوندنتم خيلي راحتتر شده، پستونك مي زاريم دهنت و گاهي چند تا تاب ملايم و خوابت مي بره ولي هنوز عادت داري توو سكوت بخوابي و تا صدا مياد وحشتزده مي پري، ديگه اينكه حسابي بغلي شدي و بيشتر اوقات توو بغلموني،مامان داره تمرين مي كنه يه دستي كاراشو انجام بده! چون معمولا تو بغلشي. راستي ياد گرفتي وقتی به شکم می زاریمت می تونی به پشت برگردی، هزار ماشالا عسل من.

گل پسرم امروز اول مرداده و من تصميم دارم اين ماه همه كاراتو به تنهايي انجام بدم تا تمرين شه برام و انشالا عيد فطر كه بابا شاهين اومد پيشمون باهم برگرديم و ديگه سه تايي بمونيم. تا حالا كه اكثر كاراتو مامي جون انجام داده دستش درد نكنه... راستي آخر هفته پيش بابا شاهين اومده بود و حسابي باهم خوش گذرونديم. چهارشنبه رفتيم تله كابين حيران البته هفته گذشته اش با خاله جون اينا رفته بوديم ولي اون بالا به قدري سرد بود كه من و شما پياده نشده برگشتيم، اينبار تو و مامي جون پايين مونديد و من و شاهين رفتيم، پنجشنبه ما رفتيم سرعين و نشد شما رو ببريم ولي توو آب همش بچه ها رو نگاه مي كردم و آرزو مي كردم زودتر سال ديگه بشه بتونم با خودم ببرمت، جمعه هم رفتيم يكي از باغهاي اطراف نير كه شما خيلي سردت شد و زود برگشتيم ولي تا شب آب دماغت راه افتاد و كلي عطسه و سرفه كردي ولي خدا رو هزار بار شكر كه شير خودمو مي خوري و اون خوبت كرد.

پسرم مامان و بابا خیلی خیلی خیلی زیاد دوستت دارن و با همه وجودشون عاشقت هستن. خیلی دوستت دارم نفس من، زندگی من، دل من، جيگر من، عمر من، وجود من...

 عكسات ادامه مطلب:

 

گردنه حيران

باغ حيران

تشك بازي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاشار
2 مرداد 91 12:04
نازی ، چه بزرگ شده هزار ماشالا دسته گلت سارا جون. خدا حفظش کنه. ببوسش


ممنون
مامان سارا
2 مرداد 91 14:57
سلام.ماشالا چه نازه.خدا حفظش کنه مامانی.گلم برای سارا عکس جدید گذاشتم بیاید ببینید.


مرسي
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
3 مرداد 91 17:13
سلام
ماشالله به این گل پسر خدا حفظش کنه
من مامان حسام کوچولو خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید وجز دوستای ما باشید

مرسي،حتماً

عمه جونی
5 مرداد 91 12:40
الهی چه ناز شده این فسقلی
مخصوصا تو این عکس وسطی آدم میخواد بخورتش
خدا حفظش کنه


خيلي مرسي عمه جوني
مامان نیلوفر
5 مرداد 91 14:21
سلام. ماشالله روز به روز آقا تر میشه. خدا نکنه تب کنی عزیزم. به ما هم سربزنید.


مرسي
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
6 مرداد 91 17:31
ممنون که به ما سر زدید بازم بیایید خوششحال میشیم
مامان سارا
7 مرداد 91 16:16
سلام طاعتتون قبول .برای سارا عکس جدید گذاشتم بیاید ببینید.
مامان ساتیار
11 مرداد 91 9:03
سلام.. هزار ماشالله خاله جون.. خدا حفظت کنه..
ساتیار هم دل درد داشت ولی از وقتی عرق چهل گیاه مصرف میکنم و غذا و میوه ی نفاخ نمی خورم، خصوصا از وقتی که به توصیه ی دکتر بهش قطره ی کولیکز (ساخت آلمان 7800 تومان) میدم، خداروشکر حالش خیلی بهتر شده.. دعا میکنم حال تو هم خیلی زود خوب بشه و دیگه دل درد نداشته باشی..
با اجازه به لینک دوستان اضافه شدید..


خيلي مرسي
سما
11 مرداد 91 14:30
بهم سر بزنید به دعاتون احتیاج دارم با تشکر
سعید
14 مرداد 91 17:24
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
مامان محمدرضا
18 مرداد 91 21:38
آره عزیزم
باعث افتخارمه که خوشت اومده


مرسي دوست خوبم