گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

سه ماهه شدنت مبارک

1391/5/24 13:12
نویسنده : مامان سارا
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم، سلام جیگرم، سلام پسرم

عزیزم یادته چقدر ذوق می کردم وفتی سه ماه اول بارداریم گذشت؟ حالا یه همین زودی سه ماه از تولدت گذشت، انشالا صد و بیست ساله بشی گلم.

سانیار جونم قدت شده شصت و سه سانت و وزنت شش کیلو و نیم. هزار ماشالا پهلوون! مهارتات هم مثل ماههای گذشته طبق ستون پیشرفته جدول رشده و البته کمی هم ازش جلوتر! الهی مامان فدات شه.

پسر گلم، این هفته متأسفانه آذربایجان زلزله شش و دو ریشتری اومد، من بغلت کرده بودم و روت خم شده بودم تا اگه آوار ریخت طوریت نشه... برای ما به خیر گذشت اما چند کیلومتر دورتر هستن مادر و پدرایی که فرزند از دست دادن و بچه هایی که بی سرپرست شدن... خدا صبرشون بده...  

 

عکست ادامه مطلب:

تخت و پارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نوشین P
27 مرداد 91 19:15
ساراجون هزارماشاللا گل پسرتون خیلی خوشگل شده.....خیلی خیلی خیلی زیاد...
آخی که این آقاسانیار چه قدر ناز و دوست داشتنیه...الهی که خدا یراتون نگه اش داره


خيلي ممنون، نظر لطفتونه
عمه جونی
27 مرداد 91 19:37
سلام سارای عزیزم
ببخشید چندوقتی نبودم و نتونستم زودتر 3 ماهگی سانیار عزیزم رو تبریک بگم
انشاله سلامت باشه و سعادتمند

ببخشید میشه منم رمز پست قبلی رو داشته باشم؟


سلام عمه جوني، مرسي. برات پيام مي زارم
سوگل
28 مرداد 91 13:26
عزیز دلم سه ماهه شدنت مبارک.
قربون خنده نازت ، هزار تا بوس برای جیگر طلا


خيلي مرسي خاله سوگل عزيز
مامان نیلوفر
29 مرداد 91 11:17
سلام.چه مامان باسلیقه ای! چه عکسهای خوشگلی از گل پسر میذاره. ماشالله خیلی ناز شده . زنده باشه.


مرسی دوست خوبم