گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار12 سالگیت مبارک

فرشته کوچولوی ما، سانیار

+++ تست +++

1390/7/5 10:04
نویسنده : مامان سارا
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي من 

خيلي خوشحالم خيييلييييييييييي خنده آخه شما اومدي توو دلم  niniweblog.com

ديروز دوباره آزمايش خون دادم، يه ساعت بعدش زنگ زدم آزمايشگاه، مسئولش گفت: دوست داري نتيجه چي باشه؟ گفتم: مثبت. گفتش: مثبته ! هورااااااااااااااniniweblog.com

سريع زنگ زدم دكتر وقت گرفتم واسه امروز. چند ديقه بعدش بابايي شما اومد خونه . من رو شكمم نوشته بودم:   بابا من اينجام     وقتي ديدش بغلم كرد و كلي خوشحالي ... niniweblog.com

مي دوني تو بهترين باباي دنيا رو داري و من بهترين همسر دنيا رو. خيلي از اومدنت خوشحاله حتي بيشتر از من! niniweblog.com ديشب مي گفت دلش مي خواد به همه بگه ولي ازش خواستم چند روز ديگه صبر كنه!

 

niniweblog.com

 

خدا جونم ازت خيلي ممنونم كه به من لياقت مادر شدن دادي. ازت مي خوام كمك كني به سلامتي به دنيا بيارمش و بزرگش كنم. مرسي خداي مهربون !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانا
5 مهر 90 13:18
تبریک میگم



خيلي ممنون
مامان آرین
7 مهر 90 12:20
هوراااااااااااااااا مبارکه


مرسییییییی