گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار12 سالگیت مبارک

فرشته کوچولوی ما، سانیار

اولين ويزيت

1390/7/6 10:01
نویسنده : مامان سارا
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي عزيز من!

ديروز رفتم سونو، آقاي دكتر ساك حاملگيو نشونم داد ولي شما اونقد كوچيك بودي كه ديده نمي شدي! اما دكتر گفت جات خيلي خوبه! قلب حالا سه هفته ديگه باز ميريم پيشش هم خودتو ببينيم هم قلب كوچيكتو ! قلب 

دكتر چند تا توصيه هم بهمون كرد از جمله اينكه من ديگه نبايد رانندگي كنم و مسافرت هم تا سه ماه ممنوع ! اشكالي نداره، شما سالم باش من به خاطرت هر كاري مي كنم.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منامامان الینا
6 مهر 90 10:56
سلام عزیزم
خوبی ؟با خوندن این پستت یاد اوایل بارداریم افتادم چه حس خوبیه نه؟
حالا صبر کن صدای قلب مسافر کوچولوت را بشنوی اون وقته که حس میکنی داری تو آسمونا پرواز میکنی
راستی اسم وبلاگ نی نی منم مسافر کوچولو!


سلام، مرسي.
چه جالب اسم وبلاگ ني نيمون يكيه. خدا كوچولوتو واست حفظش كنه.

گیلدا
7 مهر 90 10:13
سلام سارا جان. انشااله این دوران را با موفقیت و سلامتی پشت سر بذاری. بهت تبریک می گم




سلام .ممنون گيلداي عزيز.



مامان آرین
7 مهر 90 12:21
دوست خوبم خیلی مواظب خودت و نخودچی کوچولو باش من با اجازه لینکت کردم


ممنون دوست جونم!
من که بی اجازه لینکت کرده بودم! هر روز بهت سر میزنم. بازم مرسی.