گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

بدون عنوان

1390/11/23 15:22
نویسنده : مامان سارا
1,644 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان سلام، خوبي پسرم؟

من اين روزا وارد ماه هفتم بارداريم شدم و كم كم كمر درد و درد قفسه سينه و ... به سراغم اومده، خيلي دلم مي خواد اين روزا سريعتر بگذره هم حال جسميم بهتر شه و هم تو وروجك بياي توو بغلم niniweblog.com

راستي پنجشنبه رفتم مركز بهداشت صداي قلبتو كه به نظرم قشنگترين ملودي دنياست شنيدم، شكر خدا باز همه چي اوكي بود فقط به من گفتن بايد مراقب افزايش وزنم باشم، مي دوني من قبل از اينكه شما بياي توو دلم خيلي باريك بودم و هميشه از هيكلم راضي بودم ولي شما از همون اولش كلي اشتهامو زياد كردي و حالا خبري از اندام مانكني نيست و دارم قلمبه ميشم!

 niniweblog.com

حالت قرار گرفتنتم توو دلم باز افقي بود فقط يه كم چرخيده بودي و سرتو آوردي زير قفسه سينه ام سمت راستم و اين دردا هم از فشار كله شماست! ...

خداي مهربون به خاطر همه نعمتايي كه بهم دادي ممنونم و ازت مي خوام سه ماه آينده هم به سلامتي بگذره و فرشته كوچولوم بياد توو بغلم . ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدرضا
23 بهمن 90 16:26
سلام .
ایشالله این سه ماه هم واسه هرچهارتامون به سلامتی بگذره .
ممنون


سلام، ايشالا
sara
27 بهمن 90 21:12
سلام خوبي مبارك باشه نوشته هاتو خوندم كلي خوشحال شدم منم باردارم نينيم دختره هفته 22 هستم ولي نميدونم ميشه جند ماه؟ البته خودم ميكم 6 ولي فكر كنم اشتباهه





سلام دوستم، مرسي. ايشالا دخمل گلت به سلامتي دنيا بياد
فكر مي كنم وارد ماه ششم بارداري شدي و احتمالاً نينيت حدود يك ماه بعد از ني ني من دنيا مياد ايشالا. مواظب خودت و نينيت باش.