گل پسر عزيز ما، سانیارگل پسر عزيز ما، سانیار، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما، سانیار

انتخاب بیمارستان

1391/2/2 11:17
نویسنده : مامان سارا
2,395 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر عزیز ما سلام،حالت چطوره جیگر من؟ ماچ

عزیزم آقای دکتر مهدیزاده که من و شما از اول تحت نظرش هستیم و قراره انشالا تو فینگیلی رو به دنیا بیاره بهمون گفته بود با سه تا بیمارستان لاله و پارس و مادران قرارداد داره و ما باید یکی رو برای زایمان انتخاب کنیم، من و باباییت هم که تا حالا سعی کردیم همه چی بهترینش برات باشه دیروز یعنی اول اردیبهشت رفتیم بیمارستانا رو از نزدیک دیدیم و در نهایت لاله رو انتخاب کردیم، هم به خاطر شیکی و تمیزیش و هم به خاطر مسیرش که نزدیکه و طرح ترافیک و زوج یا فرد نداره و هم به خاطر گروه فیلمبرداریش که از لحظه به دنیا اومدنت فیلم بگیرن. به امید خدا یکی از روزای همین ماه باز باهم میریم اونجا و شما میای توو بغلم نفس من.

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
3 اردیبهشت 91 8:15
سلام دوست من انشاا... این ایام را به سلامتی سپری کنی وپسر کوچولوتو سالم بغل بگیری وبلاگتونو دیدم صفحه اول شعر خیلی زیبایی درمورد خواست خدا نوشته بودی شرح حال منه یکبار ناباورانه باردار شدم نی نیم توی شکمم رشد کرد منو دلباخته خودش کرد وناباورانه 6ماهه دنیا اومدو منو تنها گذاشت اما حالا هر چی منتظرم باردار نمیشم این روزها شما خیلی حالت عرفانی داری برا همه دعا کن برا منم دعا کن انشاا...خبر باردار شدنم را بهت میدم


سلام عزیزم، متأسفم بابت اتفاقی که برات افتاده و از ته دل آرزو می کنم به زودی یه نی نی سالم بیاد توو دلت و همیشه برات بمونه.
mamane roham
5 اردیبهشت 91 18:08
سلام خانومی
به سلامتی . انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم. نی نی منم پیش دکتر مهدیزاده به دنیا اومد. خیالت راحت اینقدر این دکتر خوبه که از هر لحاظ خیالت راحت باشه. انشالله که نی نی سالم و سلامت و خوش قدمی به دنیا می اری.


سلام، ممنون، خدا نی نی گلتونو حفظ کنه.
خاله نفس
5 اردیبهشت 91 18:12
بسلامتی ایشالااااااااااااااااااااااااا


مرسیییی